• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Voor- en nadelen callcenter

Indien je denkt dat een callcenter een oplossing kan zijn voor uw bedrijf, ontdek er dan de voor- en nadelen van.

Voordeel callcenter

  • Een callcenter kan een grote hoeveelheid inbound en outbound telefoongesprekken aan.
  • Een callcenter beschikt over de nodige know-how welke telefoondienst en welke sales funnels het beste werken.
  • Een callcenter is ook mee met de nieuwste technologie op het gebied van marketing automation, software en rapportage.
  • Door uw telefonie ( telesales, helpdesk,… ) uit te besteden aan een callcenter kan jouw personeel zich concentreren op haar kernactiviteiten.
  • Callcenters beschikken over callscripts die effectief werken waardoor ze met minder tijd meer leads genereren.
  • Meestal is een callcenter goedkoper dan alles in huis op te zetten.
  • Snelheid van communicatie. Een callcenter beschikt over alle toeters en bellen als het op telefonie en online communicatiediensten gaat. Ze kunnen zeer snel gesprekken doorschakelen of de vraag van een klant beantwoorden.

Nadeel callcenter

  • Medewerkers van een callcenter hebben toegang tot jouw gegevens ( vraag na bij het callcenter hoe uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld volgend de GDPR ).
  • Meestal zijn de leads die je zelf of met medewerkers van je bedrijf verzamelt van iets betere kwaliteit.
  • Soms is het moeilijk om de bedrijfscultuur van uw bedrijf te communiceren aan het callcenter waardoor alles wat onpersoonlijk kan overkomen bij bestaande en nieuwe klanten.
  • Maakt u gebruik van een offshore callcenter of een callcenter in het buitenland, dan kan de taal en communicatie een probleem vormen. Ook de wetgeving kan per land verschillend zijn.

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte