• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Bestaande klanten opvolgen, onderhouden & motiveren

Welke telefonische B2B en B2C diensten bestaan er voor bestaande klanten op te volgen, te onderhouden en te motiveren?

Telefonisch tevredenheidsonderzoek

Wil je als bedrijf groeien dan moet je ook de kwaliteit en klanttevredenheid in het oog houden. De beste manier om dit te doen is een telefonisch klantenonderzoek via een callcenter. 

Tevredenheidsonderzoek

Uw tevreden klanten behouden

Soms gebeurt het dat je na veel inspanningen binnen het bedrijf merkt dat een klant op het punt staat te vertrekken. Op dat moment kan je een callcenter inschakelen om je klant alsnog te behouden: retentie van klanten via callcenter met andere woorden.

Klantenretentie

Telefonische klantenbinding

In deze hectische tijden van webshops en online kopen is klantenbinding enorm belangrijk. Telefonische ondersteuning tijdens en na het koopproces is dan onontbeerlijk.

Telefonische klantenbinding

Welkomstgesprekken

Wat weinig bedrijven weten is dat een contactcenter ook je klanten welkom kan heten. Een welkomstgesprek is een kleine moeite en kost weinig geld. De return (roi) van dit gesprek is dan ook groot. 

Telefonische welkomstgesprekken

Slapende klanten activeren

Klanten verliezen is nooit leuk! De beste manier om verloren klanten terug te winnen is om klanten die al een tijdje niet meer gekocht hebben bij je bedrijf terug te activeren. Wek je slapende klanten met een callcenter!

Slapende klanten terugwinnen

Telefonische upsell & crosssell

De tijd dat enkel je verkopers deals sluiten met je klanten en producten of diensten kunnen verkopen, ligt voorgoed achter ons. Met de opkomst van software (CMR, ERP, … ) kan je nu ook beroep doen op callcenters voor upselling en cross selling.

Telefonische upsell

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte