• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Dagelijkse telesupport & Contact center dankzij het inbound callcenter

Telefonische helpdels of klantenservice.

Onderstaand kan je alle diensten van een telefonische klantenservice, telefonische helpdesk of contact center terugvinden.

Telefonische permanentie

Waar veel bedrijven falen is op het juiste moment bereikbaar zijn voor hun klanten of leveranciers. Een callcenter of contact center lost dit ‘permanentie’ probleem goedkoop en betrouwbaar op.

Telefonische permanentie

Telefonische helpdesk

We mogen best zeggen dat klanten en potentiële klanten tegenwoordig een continue ondersteuning wensen. Dit zijn jouw klanten ook gewoon bij andere bedrijven, je concurenten en op het internet. Hoe biedt je als bedrijf een hotline of een telefonische helpdesk aan binnen je klantendienst? Je kan rekenen op een contact center of callcenter

Telefonische helpdesk

Inbound callcenter

Schoenmaker blijf bij uw leest is een bekend spreekwoord en geld ook voor zakelijk telefoonverkeer. Zeker als je als bedrijf geen permanentie kan voorzien of geen vaste medewerkers hebt die de telefoon kunnen bemannen. Zo werkt een callcenter of contact center voor onthaal en inbound telefoongesprekken.

Inbound callcenter

Webcare

Sociale media is overal en als mensen vragen of opmerkingen hebben over je bedrijf moet je deze actief behandelen. Deze communicatie op sociale media noemt men webcare. Het telefonische onderdeel van webcare kan je perfect uitbesteden aan een contact center.

Telefonische webcare

Crisis management

Als je bedrijf in het oog van de storm terecht komt, is het handig dat je reeds samenwerkt met een contact center om deze storm te managen een vlekkeloos door te komen. Heb je nog geen samenwerking met een contact center op dat moment? Kies dan voor een contact center met de nodige ervaring in crisis management.

Crisis management

Telefonische uitnodiging

Als je als bedrijf een event organiseert kruipt daar veel tijd en geld in. Je wenst dus ten zeerste dat er zo veel mogelijk genodigden instemmen om te komen. Dit kan je bewerkstelligen door ze op te laten bellen door een callcenter. Zelf afwezigen op je event zullen deze telefonische uitnodiging door een callcenter op prijs stellen.

Telefonische uitnodiging

Betalingsherinneringen

Niets zo schadelijk voor een bedrijf als onbetaalde facturen. De opvolging van betaalherinneringen is een hels karwij. Het is ook soms moeilijk als klein bedrijf om rechtstreeks contact op te nemen met je klant met de vraag om direct te betalen omdat de vervaldatum van je factuur gepasseerd is. 

Betalingsherinneringen

Incassodienst

Betalen je klanten niet tijdig of merk je dat verschillende facturen ondanks al je inspanningen gewoon onbetaald blijven? Dan moet je zeker aan incasso doen. Probleem is dat niet elk bedrijf dit zelf kan of wil doen en dus kan je een callcenter inschakelen om incasso telefonie te doen namens je bedrijf.

Incasso

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte