• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Database verrijken

Database verrijken via een callcenter

Veel bedrijven beschikken over klantengegevens maar deze zijn in veel gevallen niet geschikt of bevatten te weinig details. Op dat moment kan je via een callcenter aan verrijking van je database doen.

Wat is verrijking van een database

Database verrijking van voor zowel B2B als B2C uitgevoerd worden. Als een bedrijf beschikt over klantengegevens is dit meestal in functie van een verkoop verkregen. Als deze klantengegevens echter ook voor marketingdoeleinden dienen gebruikt te worden, ontbreken veel gegevens of details. Deze details aanvullen is je database verrijken.

De meest voorkomende gegevens die ontbreken zijn:

  • adres;
  • e-mailadres;
  • aantal gezinsleden;
  • interessegebieden;
  • telefoonnummer;
  • naam en functie contactpersoon;
  • …

Waarom je database laten verrijken door een callcenter

Een callcenter is gewoon om personen op te bellen en de telemarketeers weten hoe ze snel een vriendelijk extra gegevens kunnen verkrijgen van personen. Ook is het niet steeds mogelijk om je verkoop- of marketingafdeling in te zetten om volledige dagen te bellen.

Eénmalig of maandelijks aanvullen

Sommige bedrijven laten een database verrijken door een callcenter wanneer ze op een beurs stonden of een grote marketingactie plannen. Dit gebeurt dan eenmalig. 

Anderzijds kan je ook een callcenter inschakelen om maandelijks je database te verrijken. Hier worden dan enkel de nieuwe klanten opgebeld en aangevuld. Database verrijken kan een onderdeel zijn van database cleaning. 

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte