• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Database support & up-to-date klantenbestand

Het callcenter of contactcenter staat in voor het opschonen en verrijken van databases en klantenbestanden.

Telefonische enquetes & marktonderzoek

Als je een nieuw product of dienst op de markt brengt of je wenst te weten of er nog voldoende vraag is naar je producten, kan je een marktonderzoek doen. Ook enquêtes kunnen veel informatie brengen. De goedkoopste en eenvoudigste manier om een telefonische enquête of marktonderzoek te doen is via een contactcenter of callcenter.

Enquetes & marktonderzoek

Databaseverrijking

Veel bedrijven beschikken over klantengegevens maar deze zijn in veel gevallen niet geschikt of bevatten te weinig details. Op dat moment kan je via een callcenter aan verrijking van je database doen.

Database verrijken

Database up-to-date houden

Een goede database is het uitgangspunt voor je verkoop. Als je database niet meer up-to-date is of verkeerde gegevens bevat, zullen je verkoopinspanningen daar onder lijden. 

Database updaten

Zakelijke adressen en gegevens kopen

De basis van een goede telefonische actie is het telefoonnummer dat je hanteert. Als je slechte of onvolledige gegevens van je potentiële klant hebt, zal dit snel negatief reflecteren tijdens de telefoongesprekken in het callcenter. 

Zakelijke gegevens kopen

Particuliere adressen en gegevens kopen

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is data.jpg

Het aankopen van privéadressen of privé telefoonnummers is een delicaat gegeven maar als je het als bedrijf goed aanpak is het een ware bron van inkomsten. In dit artikel enkele praktische tips over de aankoop van telefoonnummers van particulieren.

Adressen kopen van particulieren

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte