• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Crisis management

Crisis management: telefonische ondersteuning tijdens noodsituaties

Als je bedrijf in het oog van de storm terecht komt, is het handig dat je reeds samenwerkt met een contact center om deze storm te managen een vlekkeloos door te komen. Heb je nog geen samenwerking met een contact center op dat moment? Kies dan voor een contact center met de nodige ervaring in crisis management… 

Bij welke onderdeel van crisis management kan een contact center helpen?

Bij crisis management verstaan we een situatie die plots ontstaat en die het bedrijf in problemen kan brengen. Enkele voorbeelden van noodsituaties zijn:

  • slechte producten op de markt; (verontreiniging van voedsel, slechte verpakking, fabricagefout, …)
  • zware marketing- of communicatiefout; (verkeerde reclameboodschap gebruikt bijvoorbeeld)
  • rechtstreekse aanval op jouw bedrijf, diensten of producten; (voorbeeld door een dierenrechtenorganisatie of hackers)

Alle bovenstaande gevallen vereisen een directe ingreep en veelal is de snelste en vlotste manier telefonisch. 

  • klanten geruststellen;
  • binnenkomende oproepen begeleiden;
  • directe antwoorden geven;
  • grote aantal telefoongesprekken beantwoorden;

Eerste vereiste van crisis management: bereikbaar zijn!

Eigenlijk is het op dat moment belangrijk om bereikbaar te zijn. De kans is groot dat je eigen centrale of telefoonlijnen direct bezet of zelfs overbelast zullen geraken. Bij een callcenter of contact center gebeurt dit minder snel en er zijn voldoende werkkrachten aanwezig om alles in goede banen te begeleiden.

In veel gevallen heeft het contact center reeds een gelijkaardige situatie meegemaakt waar er crisis management nodig was. In dat geval kan je naast telefonische ondersteuning ook terugvallen op de goede raad en kennis van het contact center. Vraag bij je offerte zeker naar de ervaring van het contact center met crisis management. Deze ervaring en bijkomende slagkracht (aantal telemarketeers beschikbaar) zullen doorslaggevend zijn op het moment zelf.

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte