• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

24/7 telefonische permanentie via callcenter of contact center

Telefonische permanentiedienst in het contact center.
Telefonische permanentiedienst in het contact center. Dagelijks telefoons
beantwoorden.

Waar veel bedrijven falen is op het juiste moment bereikbaar zijn voor hun klanten of leveranciers. Een callcenter of contact center lost dit ‘permanentie’ probleem goedkoop en betrouwbaar op.

Waarom een 24/7 permanentie voorzien?

Veel bedrijven doen zaken tijdens de kantooruren maar hun klanten of leveranciers doen dit niet. Op dat moment ontstaat er een leegte waar het bedrijf niet telefonisch bereikbaar is. Om deze bereikbaarheid op te trekken , kan je kiezen voor een 24/7 permanentie of zelfs voor een hotline.

Velen denken ook dat een permanentie enkel voor klanten is maar dit is niet waar. Je kan deze permanentie ook gebruiken voor je eigen personeel en leveranciers. Enkele voorbeelden zijn:

  • vroege of late leveringen;
  • tussentijdse vragen van leveranciers;
  • personeel dat buiten de standaard uren het bedrijf wenst te betreden of verlaten; (toegangscontrole)
  • inbraakcentrale; (beheer van het detectiesysteem – brand of braak)
  • …

Maar laten we eerlijk zijn: een permanentie voor klanten brengt de meeste voordelen mee omdat het de omzet en klanttevredenheid verhoogt. Het spreekt voor zich dat je beiden kan combineren zonder grote meerkost. Flexibiliteit op de werkvloer verhoogt ook de omzet.

Een permanentie via contact center

Een eigen permanentie voorzien is enkel rendabel als er veel en moeilijk vragen binnenkomen via de helpdesk, support of klantendienst. Voor alle andere ondersteunende diensten zal een eigen permanentie moeilijk rendabel en kwalitatief te maken zijn omwille van:

  • pieken opvangen;
  • meerdere shiften inschakelen;
  • personeelsbeheer; ( vakantie, ziekte, personeelsverloop, … )

Een contact center kan haar personeel flexibel inzetten en door hun specialisatie kan ze perfect inspelen op de personeelsmarkt.

Ook zal je als bedrijf een veel beter overzicht krijgen van de kosten en baten van deze permanentie dankzij de speciale software dat callcenters en contact centers gebruiken. Eén verantwoordelijke aanduiden volstaat om een permanentie op te starten via een contact center. Beginnen doe je met verschillende offertes aan te vragen bij contact centers.

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte