• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Telefonische klantenbinding

Telefonische ondersteuning en klantenbinding via een callcenter of contactcenter.
Telefonische ondersteuning en klantenbinding via een callcenter of contactcenter

In deze hectische tijden van webshops en online shopping is klantenbinding enorm belangrijk. Telefonische ondersteuning tijdens en na het koopproces is dan onontbeerlijk.

We hebben enkele belangrijke tips opgesteld waardoor je als bedrijf aan klantenbinding kan doen. Een groot deel van klantenbinding bestaat er natuurlijk in om een goede en vlotte dienst of product op de markt te plaatsen. We veronderstellen hier dat je dit als bedrijf perfect onder controle hebt en spreken dus vooral over de klantenbinding tijdens het koopproces.

Zorg dat je bereikbaar bent voor je klanten

Het is niet voldoende meer om slechts via één nummer bereikbaar te zijn voor je klanten en dit tussen 9u en 17u. Klanten shoppen meer en meer online na 18u. Op de trein, vanuit hun luie zetel of tijdens hun middagpauze. Dit zijn inderdaad al de uren waar jij als bedrijf je personeel ook laat rusten. 

Via een callcenter of contactcenter ben je ook bereikbaar voor en na de werkuren. Door een vast callcenter in te schakelen is dit center ook op de hoogte van je producten, diensten en werkwijze. Door deze kennis kan de klant nog vlotter geholpen worden tijdens het koopproces. Niet alleen vergroot je zo de klanttevredenheid, je verhoogt ook rechtstreeks de omzet. 

Deel je klanten in

Op het eerste zicht lijkt dit niet eerlijk maar je klanten opdelen zorgt eigenlijk voor meer klanttevredenheid.  Zo kan je klanten opdelen naargelang het product of dienst ze gebruiken. Of je deelt je klanten op via hun vraag: 

  • aankoopvragen;
  • gebruikersvragen;
  • klachten;
  • vragen over leveringen;
  • …

Als je werkt met een callcenter is het opdelen van klanten kinderspel omdat deze contactcenters met software en verschillende telefoonnummers kunnen werken. 

Wacht niet tot je de klant zelf hoort

Niet elke klant is geneigd om hun gebruikerservaring te delen met jou. Zelfs veel klachten bereiken het bedrijf niet.

Wil je echt aan klantenbinding doen? Laat dan een callcenter proactief je klanten bellen na enkele dagen of een week na hun aankoop. Je kan eventueel vragen of ze een bijkomend product wensen te bestellen.

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte