• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

CallcenterAdvies

Alles over telemarketing & telesupport


Vrijblijvende offerte
  • Home
  • Callcenter
    • Wat is een callcenter
    • Voor- en nadelen callcenter
    • Hoe beste callcenter kiezen
    • Callcenter diensten
    • Werkwijze callcenter
    • Sectoren
    • Callcenters België
    • Prijs callcenter
    • Offerte
  • Nieuwe klanten
    • Telemarketing & verkoopsgesprekken
    • Afspraken maken
    • Teleprospectie
    • Cold calling
    • Agendaplanning
    • Mistery calling
    • Lead Generation
  • Bestaande klanten
    • Tevredenheidsonderzoek afnemen
    • Klantenretentie
    • Telefonische klantenbinding
    • Telefonische welkomstgesprekken
    • Slapende klanten terugwinnen
    • Telefonische upselling & cross selling
  • Telesupport & Contact center
    • Telefonische permanentie
    • Telefonische helpdesk
    • Inbound callcenter
    • Telefonische webcare
    • Crisis management
    • Telefonische uitnodiging
    • Betalingsherinneringen
    • Incasso callcenter
  • Klantenbestand
    • Telefonische enquetes & marktonderzoek
    • Database verrijken
    • Database updaten
    • Zakelijke adressen kopen
    • Particuliere adressen kopen
  • Over ons

Nieuwe klanten werven dankzij het outbound callcenter

Nieuwe klanten werven? Nieuwe klanten vinden en potentiële klanten bereiken is niet zo moeilijk. Zowel B2B klanten als B2C klanten nodig? Dan kunnen deze telefonie diensten zeker helpen.

Telemarketing

Televerkoop of telemarketing is het paradepaardje van callcenters. Geen enkel ander medium is beter geschikt voor het afhandelen van verkopen op afstand dan telefonie. Zelfs het internet niet. We tonen de verschillende soorten telemarketing toe en lichten een tipje van de sluier van de toekomst in telemarketing of telesales.

Telemarketing

Afspraken maken en inplannen

Bij het stroomlijnen van je verkoopafdeling kan je denken aan het uitbesteden van het afspraken plannen bij prospecten. Wat maakt afspraken plannen door een callcenter zo interessant?

Afspraken maken

B2C & B2C teleprospectie

Dankzij teleprospectie: ontdek nieuwe markten en genereer meer verkoop. Nog meer dan al de andere vormen van telefonische verkoop of opvolging zorgt teleprospecting voor nieuwe klanten. Lees hoe teleprospectie het verschil maakt!

Teleprospectie

Cold calling

Cold calling of verkoop aan personen die nog geen enkele relatie hebben met je bedrijf is weer volledig in. Dit mede door de opkomst van mobiel telefoonverkeer.

Cold calling

Agenda planning

Het plannen van gesprekken en meetings kan een tijdrovende taak zijn. Dit uitbesteden aan een callcenter is een slimme zet…

Agendaplanning

Mistery calling

Mystery calling zat een tijdje in het verdomhoekje omwille van het gebruik tegen discriminatie op de werkvloer. Dat mystery calling echter veel meer is dan werknemers testen tonen we je graag aan. Het kan je geld besparen en de verkoop doen toenemen.

Mistery calling

Lead Generation

Door de komst van het internet worden mensen overspoelt met informatie en aanbiedingen. Het is dus belangrijker geworden om goede leads of potentiële klanten over de vloer te krijgen in plaats van iedereen informeren over je product of dienst. Deze lead generation kan ook perfect gebeuren door een callcenter. 

Lead Generation

Primary Sidebar

Populaire pagina’s

  • Afspraken maken
  • Agendaplanning
  • Lead Generation
  • Telefonische enquetes & marktonderzoek
  • Telefonische helpdesk
  • Telefonische webcare
  • Zakelijke adressen kopen

Wens je een callcenter in te schakelen? Vraag hier vrijblijvende offertes aan en kom in contact met de beste callcenters.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Footer

Over CallcenterAdvies.be

CallcenterAdvies.be is een onafhankelijke website en wenst mensen op een correcte manier te informeren over het callcenter. Ontdek de soorten inbound en outbound diensten die telemarketingbureau's aanbieden. Denk maar aan teleprospectie of afspraakplanning, televerkoop, afhandelen binnenkomende oproepen, telefonische helpdesk of hotline, studie, enquête of marktonderzoek, updaten adressenbestand... Naast het aanbieden van kwalitatieve content en informatie, bieden wij de mogelijkheid om een gratis offerte-aanvraag te verzenden. De offerte-aanvraag wordt verzonden naar onze aangesloten telemarketingbedrijven.

Voor callcenters & contactcenters

U bent een callcenter, voert B2B en/of B2C telemarketing uit? U biedt bedrijven met uw team en callagents telefonische ondersteuning?
Bedrijf aanmelden

Over ons

  • Over ons / Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Sitemap

Kom in contact met het beste callcenter

Nood aan een callcenter? U wenst de prijzen en de kosten van een contact center te kennen? Vraag via 1 offerte-aanvraag meerdere offertes aan bij callcenters in België. Kom hier in contact met de beste callcenters in Gent, Brussel, Antwerpen, Hasselt, Brugge... Het is gratis, snel en veilig.
Offertes vergelijken


Vrijblijvende offerte